sterilisering idag

M

M-Meduza

:crazy: ska strax åka in med min lilla norska hona..
Är faktist lite orolig. Hon själv är bara hungrig. Tuggar på mina fingrar :smirk:

SKönt iaf att hon älskar åka iväg o älskar nytt folk...

Men det blir bäst så här för henne själv hennes kattkompisar o för oss i huset. men hade samtidigt gärna behållt henne som hon e o ställt ut henne o tagit kattungar på henne sen.. men det får bli en annan gång

Sv: sterilisering idag

:idea: Du kan ju fortfarande ställa ut henne som kastrat

Sv: sterilisering idag

:idea: Du kan ju fortfarande ställa ut henne som kastrat

yes jag vet. ohar tänkt det. därför passade ja på o chipmärka henne i samma veva..

hon har varit så himla go. va snabbt upp på benen o hur pigg o gosig som helst. slickade lite på såret o ja tog på henne tratt. o då gick hon kräftgång :) alltså baklänges. haha såg jättekul ut..men hon får ha den bitvis under dagen.. men det ser jättefint ut..

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Upptäckte på morgonen när jag gick ut på tomten (vi bor intill skogen med några få grannhus runt om) att det låg kattpäls från...
Svar
12
· Visningar
5 197
Senast: Skjøldur
·
M
Katthälsa Hejsan, Jag vill börja med att förklara hur jag har hamnat i den här ohållbara situationen: För fem år sedan träffade jag en kille...
2
Svar
20
· Visningar
3 995
Senast: bengeten
·
N
Övr. Katt Hallå! Nu när de gamla katterna är borta (ena vart förlamad, troligtvis ormbett. Andra sprang bort) ville bror prompt ha en ny katt...
Svar
8
· Visningar
1 591
Senast: Sirisiri
·
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 746

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25
  • Avlivning älskade katt

Hästrelaterat