Steg 2 i vår?

Sv: Steg 2 i vår?

Jag skulle ha gått den men sen de valde att ta den över 2 olika tillfällen så blir det lite svårt. Ganska jobbigt att åka från malmö till sthlm 2 gånger istället för en gång som förr.

;) Vi betraktar knappast strömsholm som Stockholm häruppe...

Jag hade önskat en uppdelning och gärna på sommarlovet eftersom jag är lärare och inte har möjlighet att ta ledigt under terminerna, så dessa datum hade varit perfekta om inte det inte vore för att jag skall ha barn i juni...... så synd jag hade hoppats att kursen i vår hade gått i april.

Finns det datum satta för hösten också redan eller?

Madde71 skrev:
;) Vi betraktar knappast strömsholm som Stockholm häruppe...

Jag hade önskat en uppdelning och gärna på sommarlovet eftersom jag är lärare och inte har möjlighet att ta ledigt under terminerna, så dessa datum hade varit perfekta om inte det inte vore för att jag skall ha barn i juni...... så synd jag hade hoppats att kursen i vår hade gått i april.

Finns det datum satta för hösten också redan eller?

Nää inget som jag har hittat iallafall..

Tycker också det är synd att kursen är vid två tillfällen, bor också en bra bit från strömsholm..

Liknande trådar

Hästmänniskan Som rubriken lyder.. vilken gren/grenar eller annat inom häst sysslar ni med och hur kom det sig att ni började med just det?
2
Svar
36
· Visningar
1 888
Senast: Roxy
·
Övr. Hund Finns det några ”officiella” översättningar? :) Tänker då på grenarna vars namn inte rakt av är på engelska t.ex.: - Personspår -...
Svar
8
· Visningar
522
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
561
Senast: Pilot
·
Övr. Djur Hej! Ni som läst uph acedemy till djurvårdare Vad har ni haft för kurs litteratur i kurserna? Tänker mig Anatomi och fysiologi 1 -2...
Svar
0
· Visningar
505

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka