startad 3ggr 120 iår?

Sv: startad 3ggr 120 iår?

Har startat 110 på henne nu, den 28/7.
Gick super över hinder 1-6 där ingick, två bankar, en liten o en stor , en vattenmatta med vatten i. Men hinder nr 7 en kombination hade hon inte alls lust att hoppa stod i böjt spår från utgången intill staketet, vet inte om de spelade in för hon har aldrig stannat innan o hon hoppade alla de andra hinderna felfritt o stadigt. Så nu blir de mkt träning på kombinationer :)
Är nöjd med henne i övrigt bara lite förvirrad över kombination incidenten..

Men nu är vi i full träning o så är de ny 110 start den 9/8 :)

Sv: startad 3ggr 120 iår?

Glömde att efter nästa 110 start ska nog min tränare starta henne i någon/några klasser, o efter kanske 3-4 110 så blir de 120:) de är iaf planen nu.
Så om sammanlagt 4-5 110 till så blir de 120 :) *hoppas*

Liknande trådar

Hästvård Vet inte om vård är rätta underforumet men det var det närmaste till min fråga. Jag känner en häst på ridskolan som gillar att gosa, få...
Svar
6
· Visningar
1 043
Övr. Hund Jag har läst mycket här och tycker att det verkar finnas många kloka människor här. Hoppas nu på att kunna få stöd och råd i hur jag ska...
Svar
18
· Visningar
5 046
Senast: Milosari
·
Fälttävlan Tror ni att det blir nåt vettigt i år? Jag, som räknar mig som "terrängnybörjare" iom att jag har tagit upp terrängträningarna igen på...
2
Svar
33
· Visningar
6 174
Senast: Gabby_Ossi
·
Ridning Hej på er! 🙂 2017 sålde jag min hopphäst, sen dess har jag ridit en enda gång och det var i början av 2018 och då endast i skritt och...
Svar
4
· Visningar
1 603
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023