Stängt schenker ombud

BernT

Trådstartare
Har ett paket jag ska hämta hos schenker ombud. Bara det att ombudet har bommat igen. Varit där 4 dagar på raken och olika tider och det är helt öde. Och stängt. Ringde schenker idag och frågade vad jag ska göra. Deras svar var ungefär "dom öppnar nog snart så vi kan inte göra nått".

Numret till butiken är avaktiverat och ja det verkar ju inte som att de tänker öppna. Jag blev jävligt irriterad på kundtjänst slappa attityd. Värdet på mitt paket är ca 3500kr och jag vill inte att det ska ligga där liksom. Dessutom har jag betalat prylarna med kort = är ju min egendom som ligger där. Fick idag en påminnelse om att hämta, lätt när det är stängt...

Vad ska jag göra? Sitter i telefonkö till schenker just nu men lär inte få mer hjälp denna gång.

Jobbigt! Går det via någon myndighet eller rent av Google få veta vem som är firmatecknare för stället och få tag på denne på alternativa telefonnummer eller via besök?

Har ett paket jag ska hämta hos schenker ombud. Bara det att ombudet har bommat igen. Varit där 4 dagar på raken och olika tider och det är helt öde. Och stängt. Ringde schenker idag och frågade vad jag ska göra. Deras svar var ungefär "dom öppnar nog snart så vi kan inte göra nått".

Numret till butiken är avaktiverat och ja det verkar ju inte som att de tänker öppna. Jag blev jävligt irriterad på kundtjänst slappa attityd. Värdet på mitt paket är ca 3500kr och jag vill inte att det ska ligga där liksom. Dessutom har jag betalat prylarna med kort = är ju min egendom som ligger där. Fick idag en påminnelse om att hämta, lätt när det är stängt...

Vad ska jag göra? Sitter i telefonkö till schenker just nu men lär inte få mer hjälp denna gång.

Är det möjligen ett ombud på Hisingen..?

Hur kan paketet ha kommit till ombudet om det inte är öppet?

Det kom dit i torsdags och jag gick dit för att hämta det första gången i måndags. Då hade de klappat igen. Men fick tag på vettig kundtjänst som sa att de "stängts ner"?. Men att paketen ska flyttas imorgon. Får väl se. Jag var iaf inte första som ringde om det.

@Sleepan
Yep, det mittemot polisen. Har de gjort lite business på sidan? Eller ja det har du säkert ingen aning om :p

Det kom dit i torsdags och jag gick dit för att hämta det första gången i måndags. Då hade de klappat igen. Men fick tag på vettig kundtjänst som sa att de "stängts ner"?. Men att paketen ska flyttas imorgon. Får väl se. Jag var iaf inte första som ringde om det.

@Sleepan
Yep, det mittemot polisen. Har de gjort lite business på sidan? Eller ja det har du säkert ingen aning om :p
Ah, trist! Hoppas du får fatt i det.

@Sleepan

Misstänkte att det var det, då min vän hade samma problem.
Kan inte säga så mycket om det, men jag tror de kommer hålla stängt ett tag iaf. Segt för jag får också en del paket dit :p

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 529
Senast: Calmiche
·
Äldre Jag skulle egentligen ha flyttat i onsdags och adressändrade därmed och beställde eftersändning fr.o.m. onsdag (1/10). Nu hade dock den...
Svar
4
· Visningar
1 532
Senast: DeadSerious
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama