MissAndersson

Trådstartare
Halloj, för det första så är det mkt möjligt att jag skriver detta på fel plats, jag skulle vilja veta mer om en särskild hästs stamtavla.. om det finns nån som är grym på det och vet hur man ska kolla. Det jag vill veta är hur bra är denna pållens stam är:D

nån som kan hjälpa mig?Skriv då vad som behövs:banana:

Halloj, för det första så är det mkt möjligt att jag skriver detta på fel plats, jag skulle vilja veta mer om en särskild hästs stamtavla.. om det finns nån som är grym på det och vet hur man ska kolla. Det jag vill veta är hur bra är denna pållens stam är:D

nån som kan hjälpa mig?Skriv då vad som behövs:banana:
Vilken ras handlar det om? Vissa raser har databaser där man kan hitta info om hästarna och deras tävlingsresultat, stam, avkommor etc. T.ex. SWB har BLUP och en hel del raser (t.ex. ponnyraser, nordsvensk etc.) finns på Blå Basen.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
464
Senast: Freazer
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
1 022
Senast: Freazer
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara... 11 12 13
Svar
242
· Visningar
16 098
Senast: ildiko
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 213

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka