Stamtavla arab

B

Bratt

Hej!
Jag undrar om någon vet en hemsida där man kan leta reda på stamtavlan på en arabhäst, om man vet namn, föräldrar och födelseår.

Tyvärr är inte Allbreed aldeles pålitligt och SAHF har ingen sökbas. Jag kan däremot rekomendera att du pratar lite snällt med Cesam här på Buke...... Hon är otrolig på det här med stammar!!!! :bump:

Fast jag vet att Bia rättat många arabstammar på Del Mar, adressen jag hänvisade till, och jag har rättat många halvblod, så jag tycker att den är hyfsat pålitlig.

Du har rätt i att SAHF inte har en sökbas, men när jag undrade om mitt sto så skrev jag till dom o dom hjälpte till jätte bra! Det kanske var "Cesam" som hjälpte mig där, Carina el nå. Cesamarabians.. Äh, jag kommer inte ihåg, men hjälp fick man iaf! :)

Liknande trådar

• Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
22 355
Senast: Gunnar
·
Hästvård Hej Finns det nån som verkligen VET vart tornutskottet T13-T15 sitter på ryggraden ca ? Jag har försökt googla, leta i dom böckerna jag...
Svar
3
· Visningar
514
Senast: Elo
·
Samhälle Hej! Då försäkringsbolaget har så lång kötid i telefon så chansar jag med att kasta ut frågan här. Jag har haft en barnförsäkring hela...
Svar
1
· Visningar
399
Senast: sjoberga
·
Hästmänniskan Hej! Jag har en lite konstig fråga. Jag har letat häst ett tag och det har gått ganska dåligt. Men det var en häst som jag hade ögonen...
Svar
2
· Visningar
1 198
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka