Stamfråga

O

Orkan

Har ett sto som jag har till halvblodsavel, men skulle vilja veta mer om hennes stam. Har kollat på galoppsport, allbreed och googlat men hittar inte så mycket.
Hade vart kul å få lite åsikter från folk som är lite mer insatta i fullblodsvärlden! Bilder är ju alltid trevligt också....
Hästen heter With the Wind e. Inheritance - Tumble Wind
Är det någon som har någon info om henne? Gärna både ur galoppsynpunkt och ridhäst/hopphästsynpunkt.

Sv: Stamfråga

Puttar...
Är det ingen som vet något eller har synpunkter på min häst?....

Tänkte lägga den där också men det är ju galoppavel här också. Hade vart kul med lite åsikter från galoppsidan.
Galoppavel finns väl inte med som underforum till avel längre?

Tänkte lägga den där också men det är ju galoppavel här också. Hade vart kul med lite åsikter från galoppsidan.
Galoppavel finns väl inte med som underforum till avel längre?

Jag är ledsen men jag vet faktiskt inte så mycket om dem ang ridhästavel, menar då hästarna i de närmaste leden.

Vackert namn på din häst i alla fall:idea:

Okej, tack ändå!
Visst har hon fint namn, fast hon kallas Pusten.... Inte riktigt lika fint...

Liknande trådar

Avel Jag rider ett trevligt sto som ägaren funderar på att ta föl på nästa sommar. Hon är e: Bugatti Hilltorp u:Hazug ue: 1778 Nonius X-14...
Svar
16
· Visningar
1 944
Senast: gylle
·
T
Trav Funderar på att till nästa år ta ett föl på mitt kallblodstravarsto om allt vill sig väl. (Blir mitt allra första föl i så fall, så...
2
Svar
38
· Visningar
3 654
Senast: Maxkingen
·
Avel Ja sitter redan nu och klurar, det är många hingstar som det ska kikas på och mycket att lära sig. Har ju bara tittat på hopphingstar...
2
Svar
27
· Visningar
3 166
Senast: Fenestra
·
T
Avel Funderar på att till nästa år eventuellt ta ett föl på mitt kallblodstravarsto om allt vill sig väl. (Blir mitt allra första föl i så...
Svar
8
· Visningar
1 643
Senast: Tuva-Li
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka