Stam på hingst

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare starlet77
  • Startdatum Startdatum
S

starlet77

Är det någon som kan stammen på hingsten Epson 766?
Gärna så långt bak som möjligt.
Tack på förhand!!!

Om du går in på www.allbreedpedigree.com så kan du hitta Epson´s hela stam.

Epson 766 föddes 1985 hos Jan Marttorp, Hildesborg, Trelleborg. Mörkbrun med stj str och vthbf. 166 cm hög.
E: Erbstein 634 (Kaliber 574 - Varolio 263) U: Glorry 04-81-1281UE: Galanthus 616 UU: Skyfire 7761 UUE: Toddhurst xx - Lucifer 153 - Boston - Guidon - Admiral - Hercules

Betäckte med Epson förra året men det blev inget föl... :cry:
I år gör vi nytt försök men med Majim istället och veterinärkoll innan.
Står Epson i Skåne nu eller någon annanstans? Han har ju varit på Öland tidigare!

Tack så mycket. Jag hittade "släktingar" till min häst ända ner till 1600-talet! Det var ju jättekul!!
Epson står nu hos sin ägare Arne Marttorp i Trelleborg.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
678
Senast: Roheryn
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 027
Senast: Piaff
·
Avel Önskar tips på svensk stammade halvblods hingstar. (SWB godkända) Har en vän som har ett sto med gammal svensk halvblodstamstam som vi...
Svar
13
· Visningar
1 797
Senast: jemeni
·
Avel Hej! Jag har ett sto som saknar en del av sin stam från hennes pappas sida. Hennes pappa och farfar står med, men alla ston saknas. Dom...
Svar
17
· Visningar
2 072
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Konstiga drömmar
  • Autistisk bror

Hund, Katt, Andra Djur