STALLTRÅDEN (prestentation av era stall!)

Sv: STALLTRÅDEN (prestentation av era stall!)

Tack, finns ingen bättre plats i hela världen :love:

elaktroniqe, jag kan inte se dina bilder, är det min dator som är dum eller kan ni andra se dem?

Snyggt med betsat/behandlat trä. Vad har du för takhöjd?

knappen

Nån som kommer ihåg det där ridskolestallet på Gotland/Öland som var så vackert?

Här är en flygbild på själva gården :) det är inte jag som äger gården, utan är bara uppstallad där :o
69018_1208361626.jpg

inne i en stallgång!
stallgang.jpg

ryktplatta
ryktplatta.jpg

Och här är själva stallet :D
42899_1190921259.jpg

Har tyvärr ingen bild på hagarna :(

Har du bara en häst i stallet?
Manne har ingen kompis?

Vilken rolig tråd! Håller på att göra det sista i ombyggda stallet m tre boxar.. Vi har hållt på i 4 månader (på helger osv) och slitit som djur. Är så glad o tacksam för en supermild vinter och sambo och pappa som sliter tills blod och svett sprutar ;)

Hästarna kommer hem i helgen.... ska ta lite bilder när allt är klart och jag har pustat..

Det är inte guld och diamanter precis, men det känns mysigt, vi är nöjda och det är såå roligt att få greja med sitt egna!

Senast ändrad av en moderator:

Mysigt!? :o det är fullt i råttor! Då kan det inte vara mysigt... Men tack ändå :rofl:

Han står själv i stallet ja :( Vi har haft en islänning där som sällskap och en nordis ett tag ute då, han står alltid själv inne. På torsdag kommer dom nya hästarna som sällskap.

Och JA jag tycker hemskt synd om honom som står där själv just nu :(

Kl.
Nu ser vårat stall ut så här.Taket ska målas och det ska upp lister mm. men vi är en bit på väg i allafall.
Jamaicas boxdörr.
20967149.jpg

ponnyboxen.
20967150.jpg

vy.
20967152.jpg

fönster.
20967148.jpg

Tack så mycket :) är rätt nöjd själv. har hela sadelkammaren kvar att måla..fast det förtränger jag för tillfället .stänger dörren dit bara. :angel:

Liknande trådar

Hästmänniskan Ja, nu är det dags att höra om det finns någon här som har erfarenhet av att hyra/äga stall och vad man egentligen ska tänka på. Detta...
Svar
8
· Visningar
2 883
Senast: Pudlan
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 046
Anläggning Min sambo kom hem igår och frågade mig: "Vill du ha en ny mobil eller en sadelkammare i stallet?" :rofl: Självklart valde jag...
Svar
14
· Visningar
3 987
Senast: spinxx
·
Anläggning Hej. Vet att det finns massor trådar om detta men jag skriver en ny för att kunna få svar på mina. Vi har nu bestämt hur vi vill bygga...
Svar
18
· Visningar
3 563
Senast: in2u
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka