Stalltillbehör i gjutgärn

M

Masses54

Är det någon som vet vart man kan köpa STALLTILLBEHÖR = bindringar, lampor, hästhuvuden till stolpar etc till stall som är gjorda i gjutgärn eller liknande.

Sv: Stalltillbehör i gjutgärn

Hm...kanske hamnade i "fel" kategori? :confused:

fel kategori helt klart, men om du har tur så flyttar moderator den istället för att radera...
jag såg hästhuvuden med ring i munnen i nåt metallmaterial på börjes...kolla där..

Ohh vad fint!! Men va dyrt det skulle vara att byta ut alla hängare, krokar osv. Men va fint det skulle blir! Någon gång i framtiden kanske...

Liknande trådar

Hästmänniskan Bokade in provridning idag på en häst. Ägaren skrev då det sista ”Glöm inte att komma i nya kläder iom smittorisken”. Brukar alltid...
2
Svar
23
· Visningar
2 607
Senast: warg
·
Hästmänniskan Hej! För dryga veckan sedan ramlade jag av hästen då den skenade och sedan bockade. Fick fyra frakturer i bäcken och en spricka i...
Svar
2
· Visningar
579
Senast: Piaff
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 402
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 099
Senast: Tualma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar