Stalltäcke till bra pris

_Runaway_

Trådstartare
FÖRUTOM Börjes och Hööks. Behöver köpa ett nytt stalltäcke, modell termo, till vintern. "Lagom" tjockt. Vet inte hur många gram om är lagom till en helklippt d-ponny. Det ska inte vara jättetjockt. Sen ska det vara till bra pris. Var finns det?

Sv: Stalltäcke till bra pris

Varför inte börjes?? Deras termotäcke är superbra!

Jag hade ett från horseguard som jag tyckte var fint. Hade bogveck och en tjock mysig fleecekrage. Mitt var mörkgrönt med vinröda kantband (jättesnyggt!) men det fanns i andra färgställningar också. Nu satt det inte speciellt bra på min häst, så en i stallet köpte det istället. Hon är jättenöjd!

Bild-151.jpg

Det kan du säkert hitta på rea nånstanns!

Shires ja, urfina stalltäcken till ett bra pris :)

Tackar! Kollade på Shires egen hemsida och där fanns flera som tilltalade mig. Men det är ju enklare att kolla på svensk sida där man kan valutan..

Det finns ett olivgrönt på Henrikssons Ridsport som det dessutom är rea på nu.
Har för mig att det är från Event. Kika in på www.henrikssonsridsport.com

Vet flera hästar i tävlingsstallet som har sådana och dom är jätteläckra!

Jag tänkte ev. köpa det om jag åker ner till Börjes & Henrikssons nu i sommar.
Nu så skulle min "faster" köpa med Thermotäcket från Börjes åt mig, men man kan ju ha ett i reserv om det skulle vara så att jag skulle gilla det på Henrikssons också :D

Är hon helklippt så bör du ju ha ett jättetjockt! Om det inte är väldigt varmt i stallet. Jag gillar Shires täcken! Bra modeller och bra pris! :bow:

ChillCheeta-täckena! :love:
Borde ligga i samma prisklass som hööks thermotäcken lite beroende på vilken tjocklek du vill ha..
Finns bla på Ridsportshopen

Annars är ju HW-täcken urhärliga, men lite överpris för min del om det bara handlar om pyjamazar :smirk:.

Börjes nya stalltäcken gillar inte jag passsformen på, de passar iaf inte min häst, däremot det äldre som fanns i grönt (2 år sen?) var superbra!

Om du har EKO:- i närheten så kolla där också, de brukar ha Shires täcken äckligt billigt!

Dessa märkena har bra täcken, har haft dom flesta av dom själv och har bara positivt att säga om dom. (kolla HÄR för att gå in dom dom olikas hemsidor.

*Shire
*Horseware
*Mark Todd
*Event
*Hansbo
*Jacson
*Sverigetäcket
*Horse Guard

Haha okej, jag ger mig :p ;)
Skriver fel av någon anledning, är alltid inne på så många sidor att jag sjabblar ihop adresserna till sist. :D

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
410
Senast: Emuliiaa
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 002
Senast: ako
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
644
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 390

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rehabtid dragna tänder
  • FÅRtråden
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka