Stallströ i Örnsköldsvik?

S

svintana

Hej! Jag undrar var man får tag på spån i balar och papper i balar runt Öviks-orten? Hur mycket kostar balarna styck??

Spånbalar går väl att köpa på Granngården, priset varierar väl lite beroende på vart dom köper från och hur många du köper på en gång.
Pappersbalar vet jag dessvärre inte vart man kan köpa, hade jag vetat så hade jag gjort det :cool:

Spånbalar finns på Granngården och på Handelsboden i Österalnäs(mot Västerhus). Åt samma håll finns även någon som säljer pappersbalar. Han bor i närheten av Torbjörn Forslund som var travtränare på Solänget förrut. Spånbalarna är billigare på Handelsboden men de dammar mer har jag hört. Handelsboden säljer även billig Betfor och havre mm.

Liknande trådar

• Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 998
Senast: Görel
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
600
Senast: morgaine
·
Skola & Jobb Det kan vara så att jag har jobb på gång som allt-i-allo/vaktmästare. Idag var jag där för andra gången och träffade killen som ska...
Svar
10
· Visningar
968
Senast: Cambrie
·
Hästvård Hej! Min häst har ett återkommande problem där han får som strävhårig päls ca 1-3 månader efter klippning nr 2 (som blir runt nov-dec)...
2
Svar
29
· Visningar
1 454

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka