Stallskåp!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare TheDot
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 3 787
T

TheDot

Vart är det alla människor köper sina skåp? Jag letar efter ett sånt här skåp som på bilden men vet inte var man kan köpa.. :confused:
det här hittade jag på henrikssons men det var för dyrt, och behöver inte ett så exklusivt. det finns ju massa som har i tex plåt och så, men var köper man dom?? webbsida?

stallskap.jpg

Sv: Stallskåp!

Ett sånnt skulle ja me vilja ha :) Vet inte heller vart man köper dom :(

det var ju samma, vill ha ett i plåt. satte bara upp bilden så ni skulle se ungefär hur det ser ut! men TACK ändå! det var billigare på den sidan som du hade :p

ånga transport levrantörer säljer
Jag köpte mitt genom en Böckmann levrantör

Ett sånt där har min bästa-kompis. Hon tar med sig det på tävlingar och sånt.. Riktigt praktiskt :angel:

Jag vet tyvärr inte vart hon köpt det.. Tror någonstans i Skaune ;)

Landäng har ett sånt men i plast, det kostar nästan 5000:-

Vi har ett sånt som på bilden och ett i plåt. Det i plåt är astungt!!
De kanske har förbättrats nu....vårat har ju några år på nacken...
Finns det inte liknande skåp inom någon annat område som man kan sätta dit hjul och sadelhängare själv i. Allt som har med häst att göra är ju superdyrt...

ja tyvärr är det ju så! får väl bygga ett eget haha, vill itne ens tänka tanken på hur de kommer se ut! :rofl:

o så målar du det rosa med gröna blommor som är det inte "stöldbegärligt" heller...;)

Men du...det finns ju ett företag i Västerås som gör hundburar i aluminium. De kanske kan fixa ett skåp i aluminium till dej, då blir det ju inte tungt iaf... LK något heter de... Jättetrevliga...

haha, sorry, var nog lite otydlig... Nej, jag tror de gör lite av varje så de skulle nog kunna svetsa(eller vad man nu gör) ihop ett skåp till dej. Och så kan du ju sätta hjul på själv. Fatta vad snyggt... I aluminium... Coolt...

kanske det, var en bra idé! :) LK? har aldrig hört talas om..

eller oxå skaffar du en svets lite plåt och börja sälja egna skåp... verkar ju vara många som vill ha men tycker det som finns är för dyra ;)

dubbelpost

Senast ändrad av en moderator:

eller jag vet en bättre ide! vi startar eget där jag svetsar ihop dom och du målar dom, gröna med rosa blommor på! :D och dom ska inte vara billiga kan jag säga, design juu! :p

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 421
Senast: Lyan
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 002
Senast: ako
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 390
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
644
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka