S

sessan

Hej

Vi mockar år en häst 4-5 dagar i veckan + att vi släpper in/ut 3 dagar. Då vi bara mockar så vill vi självklart ha betalt, då vi se det som ett litet jobb och ett sätt för oss att käna pengar.
Men nu är frågan, hur mycket kan man ta betalt? vad är en rimlig summa? Vad skulle ni tagit?

:)

Sv: Stalljobb

denna har fel forum (antar jag) ,
men när jag mockar 3 gånger/vecka får jag 35 euro (ca 350 kr) i månaden..Från början hade jag 3 gånger i veckan mockning och 3 gånger i veckan in eller utsläpp och då fick jag 70 euro ( ca 700 kr )
Jag vet inte riktigt om du tycker det är för lite men såhär hade jag iaf :D fast du hade väl 4-5 ggr/vecka mockning.

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 269
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Ni vet när man vill ha något riktigt illa och det då verkar som alla andra i världen har det förutom du? Känns verkligen som varenda... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 398
Ekonomi & Juridik Köpt en unghäst av hästägare där barnen varit medryttare. Vi har endast köpekontraktet med några få saker vad som ingår tills hästen är... 2 3
Svar
45
· Visningar
5 943
Senast: lizzie
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 728
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka