Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vart får man tag i stall fönster som är av okrossbart glas/plast.(kommer inte på vad sådana fönster heter)
Är det någon som kan rekomendera något ställe eller bara vet vem som säljer sådana? Har ingen aning om vart jag ska vända mig.
Hej,
prova att goggla på MACROLON, ska vara UV-beständigt och tåla mycket fysisk åverkan. Funderar själv på denna lösning då galler alltid blir så dammiga och spindelnätiga. Har namnet på en leverantör någonstans hittar det inte just nu bara.
Hittar du namnet på leverantören eller en internet adress så får du gärna dela med dig av informationen.
För det är fortfarande aktuellt med nya stallfönster. Har inte hittat några ännu bara.
En kompis till mig har satt Macrolon ovanpå sina vanliga fönster i stallet istället för galler och sedan spikat en ram runt dem. Själv funderar jag på att måttbeställa mina fönster från ett litet inredningsföretag här i närheten. Då kan jag välja att ta macrolon som det innersta av glasen och ta vanligt glas ytterst. Jag ska kolla upp detta de närmsta veckorna. Jag mailar dig när jag hittat rätt uppgifter.
Hästmänniskan
Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.