Stallbytar dilemma

Sv: Stallbytar dilemma

Jag hade pratat med uvarande stallägare och sagt att jag skulle vilja ha vissa saker åtgärdade.

Stall 2 skulle jag inte flytta till utan skulle jag flytta skulle jag flytta till ett annat stall!
Det är för osäkert med försäljningen helt klart


Men seriöst 600 kr för ett stall med RIDHUS??? shit det är skåne man ska bo på hör ju jag:D

Det låter väldigt billigt även för skåne?


TS, jag hade oxå flyttat! Vad kostar gården då eftersom den inte blir såld?
 
Sv: Stallbytar dilemma

Denna gården har inte varit till salu i mer än 2månader. Men en granngård som ligger högre i pris men som har mer mark får de inte sålt, tror den har varit till salu i 1,5-2år. Några andra har legat ute i upp mot 1år och sedan har ägaren tagit tillbaka gården. Det blir en hög kontantinsatts på en gård som ligger på 3-5miljoner och som det inte finns något direkt som inbringar någon inkomst.
 
Sv: Stallbytar dilemma

Det beror på vad man vill med gården; tänker man satsa på att hyra ut boxar så kan det bli rätt tufft. Det är inget man kan räkna kallt med att få uthyrt typ 10 boxar.
 
Sv: Stallbytar dilemma

Tyvärr, annars hade det varit en kul grej :) Men jag tror inte hon är intresserad av att flytta hästarna eftersom hon bor på gården :)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
11
· Visningar
842
Senast: Sassy
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 649
Senast: Blyger
·
Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
1 292
Senast: Lutten
·
Hästmänniskan Var lite osäker i vilket forum jag skulle lägga den här, men vi provar med hästmänniska. Jag har länge funderat på hur mycket/vad man...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 826
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Köpa stamtavla av uppfödare?
  • Hundförarjacka

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp