Ställa valp på söndag?

P

Parentesunge

Just det .. Är det någon mer som ska ställa ut sin valp i Malmö den 17:e? Jag ställer kusinens basset (eftersom hon anser att han lyder mej bättre för att hon daltar så mycket) och jag har inte ALLS någon koll på någonting. Varit inne på bassethound.se och där står ju en himla massa, plus att jag har en kompis som ställer jättemycket och tränar och sådär. Men .. i alla fall!!!

Är det någon annan som ska dit för första gången? Jag är supernervös! :bow:

Sv: Ställa valp på söndag?

Hmmm, är det inte den 13:e?? Nu på söndag?:crazy:

Vi ska ställa i alla fall! Lilla A skall avsluta sina valputställningar snart:p

Förväntar mig faktiskt inte mkt, eftersom det var flera måndader sen sista utställningen!:angel: :smirk:

haha .. jag menade ju den 13:e :crazy: Måste ha varit lite trött, skyller på det! haha..
Syrran är nog mer nervös än jag och ändå är det jag som ska ställa :eek:

Ååå, hur känner jag igen er?
Jag kommer att vara där och jobba, har jeans och en rosa tröja på mig med en hundtidnings namn på ryggen. Brun/rött långt hår, runt 165 cm hög. Säg gärna hej till mig om ni känner igen mig.

Lycka till allesammans!!!

Jösses, åker du till Malmö och hjälper till? Du bor väl i Stockholm?

Jepp! Så är det när man är proffs, då får man åka runt och jobba. *L* Skulle egentligen åkt ner till Göteborg också (MyDog), men det krockade med andra aktiviteter... Eventuellt jobbar jag på Stora Stockholm på lördagen, ska nämligen ställa själv på söndag.

Och nja... jag bor ca 7 km från gränsen till Stockholm.. så än så länge bor jag i Uppsala län. :-)

Hej då! Nu åker jag till Malmö! Hoppas att någon vågar komma fram och säga hej till mig! Jag är lätt att känna igen! :-)

inte jag men min kompis å hennes familj ska ställ ut en Berner sennen valp. Almathea. Den busigase valp jag någonsin mött.. Lilla Thea lycka till!!

egentligen skulle jag varit på en interntävling men den blidde inställd så jag tror jag åker till malmö i morgon. någon som vet vad det kostar? jag är inte medlem i skk längre (tror jag... fast jag får hem tidningen i alla fall). räknas medlemskap i sbk? hittar jag dig så hälsar jag!

Det kostar 60:- för icke medlem och 30:- för skk medlemmar om jag inte har helt fel för mig :).

aaa tack! går det att känna igen dig? när börjar egentligen hela tillställningen? är den i mässhallen?

Tjoho, nu är jag lite sen på det! ^^
Jycken blev trea av fem hanar eftersom han hade för klen bröstkorg. Men han gick myyycket bättre än dom andra! :angel:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag vill ha en hund. Jag känner det som att jag varje dag går miste om något i och med att jag inte har hund... Så jag hoppas att jag...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 179
Senast: Takire
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Tänkte berätta hur det går med vår nya hund. Vi fick en 4-årig amrishane som omplacering för ca 6 veckor sedan. Den tragiska...
Svar
8
· Visningar
2 199
Senast: mandalaki
·
Hästhantering Jag har haft hem en snäll halvblodsvalack på prov som var tänkt att bli sällskao till min B-ponny hingst. Tanken är att de ska kunna gå...
Svar
13
· Visningar
2 567

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka