Ställa ut en katt

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Ellinore
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 703
E

Ellinore

Jag har tänkt ställa ut min huskatt bara jag hittar någon utställning. Men måste man ha något speciellt för att få ställa ut?

Sv: Ställa ut en katt

Jag har också funderingar på att ställa ut min kisse. Det jag vet är att de ska vara vacc och idmärkta. Sen tror jag att man måste ha ett sk. huskattsbevis, är inte säker. Sen måste man vara medlem i en förening.

Sv: Ställa ut en katt

Katten måste vara vaccinerad. Vuxna huskatter (dvs över 10 månader) måste vara kastrerade och ID-märkta. Inget huskattbevis behövs på SVERAK-utställningar. Ställer man på IDP-utställningar måste man dock ha ett sådant.

Sedan måste du själv vara medlem i en kattklubb.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
35
· Visningar
1 718
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
477
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
1 810
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Våra katter vägrar äta blötmat och därför behöver jag hitta ett torrfoder som är okey. Vi har provat SMAAK Cat Adult Sterilised Kyckling...
Svar
5
· Visningar
498
Senast: Keb71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka