stakars små kräk....om pudlar!

Sv: stakars små kräk....om pudlar!

Jag fattar inte hur blinda mäninskor kan bli för hur ens djur har det. Har ingen reagerat omkring henne tidigare? Man undrar ju om släkt och vänner, eller finns inga sådana? Som sagt hoppas det återstående pudlarna får ett bra liv nu.

lite skoj i eländet....är det inte Bichon Friséer på bilden?

Hoppas att de som behöver får somna in och resten får bra hem...

Btw, roligt att de har hundkunniga som kan hitta en pudel till att ha på bild till texten, för det är väl ändå inga pudlar utan bichon frise? (jaja jag har ingen aning om hur rasen stavas.. )

Det är bara att hoppas att tanten inser att det är dags att sluta hålla hund..

Jag fattar inte hur blinda mäninskor kan bli för hur ens djur har det. Har ingen reagerat omkring henne tidigare? Man undrar ju om släkt och vänner, eller finns inga sådana? Som sagt hoppas det återstående pudlarna får ett bra liv nu.

lite skoj i eländet....är det inte Bichon Friséer på bilden?

Visst e det det!

oktober i fjor------ Skriver dom me;)

Men hemskt är det.:mad:

Liknande trådar

A
Övr. Hund Behöver lite hjälp :( Jag har en labrador som är lite mer än 2 år. Han är supersnäll och kelig och mysig, men jag vet inte hur jag ska...
2
Svar
38
· Visningar
5 294
Senast: elektra_92
·
Övr. Hund Har fått hem en rottistik på drygt två år som jag ska ha hand om lite då ägarna inte har tid med henne. Har enligt uppgifter fått reda...
2
Svar
26
· Visningar
3 376
Senast: linnsan
·
Övr. Katt Hoppas ni orkar läsa...blev lite långt.. Jag har ju en katt här som jag hämtade hem för en vecka sen, han är en fd hemlös katt, är...
Svar
13
· Visningar
1 723
Övr. Katt http://www.skanskadagbladet.se/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080924/NYHETER/429971036/1057 Stackars liten katt. Jag hoppas ändå att...
Svar
1
· Visningar
908
Senast: Haukur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka