Staffordshire Bullterrier Specialen

G

Genesis

Någon mer som ska till Gränna den 9:e Juli? :)

Insåg ganska nyligen att det krockar med falsterbo, men ska försöka lösa det på något sätt. Uppfödarna till min lilla valp ska dit, och meningen är att de flesta valpägare från "min" kul ska försöka komma dit o träffas!

Sv: Staffordshire Bullterrier Specialen

Får även folk som inte är Staffe ägare vara närvarande bland publiken eller är detta endast för hundägare? :)

Jag tror att alla får komma dit o titta! Bor du i närheten? Tror nog ett det kommer finnas många fina vovvar :love:

Heh, tydligen bor jag inte alls så nära som jag trodde. Gränna ligger ca 30 mil ifrån mig, enkel resa, så vette tusan om det finns möjlighet att åka ända dit för dagen. Men åååh, vill ju så gärna se fina Staffar i verklighet och inte bara gulliga valp bilder på Blocket. :p

Oj, det var ju en liten bit då! Själv har jag bara 4 mil så det är lite smidigare. Så himla synd att det krockar med falsterbo bara men ska försöka pussla ihop det på något sätt :)

Är utställningen (gissar på att det är en uställning?) i Falsterbo för just Staffar eller alla raser?

Liknande trådar

• Låst
Hundavel & Ras På avelsdata anges inavelsökningen som inavelsgrad. Därför kan det stå att en hund har en inavelsgrad på 0% , 3.25%, 0.02% osv fastän de...
27 28 29
Svar
573
· Visningar
27 780
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 995
Senast: Takire
·
Hundavel & Ras Tankarna om en andra hund har börjat gro i bakhuvudet, även om det ligger långt fram i tiden. I dagsläget har jag en staffetik på 11...
2
Svar
23
· Visningar
3 659
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Jag behöver få lite neutrala åsikter om min älskade vovve. Han är en blandras chihuahua/powder puff, med lite inblandning av nåt mer på...
Svar
9
· Visningar
3 027
Senast: Monstermom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundrelation
  • Uppdateringstråd 31
  • Guldfasanerna