Stämmer det?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stämmer det?

Nej, enligt testet skulle det bli en flicka, men det blev en pojke.
Lillen i magen ska också enligt testet bli en flicka, så vi får väl se om det stämmer denna gången.
 
Sv: Stämmer det?

Enligt testet ska vi få en pojke och det tror jag också att vi ska få. Sambon tror dock flicka så vi får väl se..:)
 
Sv: Stämmer det?

jo jag vet. gjorde andra ul i v 25 och han som gjorde det verkade vara bombsäker=)
 
Sv: Stämmer det?

Det stämde :) Häftigt :rofl: Fick en flicka och testet visade en flicka....
 
Sv: Stämmer det?

Stämde på de två första men nu ska det enligt ultraljudet v19 vara en kille men testet visar på en tjej... Så det återstår att se...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
1 814
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 124
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 442
Senast: Modest
·
Gravid - 1år Hjälp mig. Ge mig pepp. Slå mig i huvudet. Jag har precis plussat med barn nr 3 helt oplanerat :crazy: Har en 7-åring och en 3-åring och...
2 3
Svar
58
· Visningar
7 457
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp