Stämmer det?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stämmer det?

Jag gjorde testet trots att jag väntade tvillingar. Men visst stämde det! :p :D

/Timsetim
 
Sv: Stämmer det?

Stämde inte...enligt testet skulle ja få en flicka...men det blev en pojke!:)
 
Sv: Stämmer det?

Stämde!

Men det finns andra tester som inte har stämt...


// corona - som inte tror på "sådana tester" :crazy:
 
Sv: Stämmer det?

Nej!

Enligt testet ska jag ha
*flicka
*pojke
*pojke

Men jag har
*pojke
*pojke
*flicka
 
Sv: Stämmer det?

Jag har gjort det testet innan och det stämde med dottern. Ska bli intressant om det stämmer den här gången också, i så fall blir det en flicka till :)
 
Sv: Stämmer det?

Här stämmer det sisådär.

Nu är ju mina barn snittade och jag har för mig att det blev 10 dagar före beräknat bf. utom på sista då det var 12 dagar (planerat, dock tidigarelagt än det från början var planerat till.)

enl. testet ska jag då ha:

flicka
pojke
pojke med stor risk att det kan vara andra könet
flicka.

Jag har:

pojke
pojke
pojke
flicka.


Gira
 
Sv: Stämmer det?

nej! enligt det ska det va en pojke men enligt ultraljudet är det en flicka.
 
Sv: Stämmer det?

Nej, stämde inte på mig. Skulle isånafall vara pojke och pojke, och jag har en flicka och en "okänd" i magen.
 
Sv: Stämmer det?

Man kan ju se fel på UL....... Så absolut hundra säker kan man ju inte vara. Men det beror ju lite förståss när man gör ul.
Vår bm kunde inte se i v. 18, då sa jag att det är en solklar tjej. Men vi gjorde ett nytt i v. 26 och då bekräftade hon. Hon ville vara 100 säker innan hon sa något....


Gira :banana:
 
Sv: Stämmer det?

Jag gjorde div tester när jag var gravid. Ca 50% sa att det skulle bli en flicka och ca 50% sa att det skulle bli en pojke.

Det blev en pojke. :)
 
Sv: Stämmer det?

Just det där kinesiska testet sa att det skulle bli en grönögd, skallig pojke. Fast han blev brunögd och föddes med en rejäl, mörk kalufs. :O)
 
Sv: Stämmer det?

Stämde på båda mina flickor, visade pojke för den här gången, vilken jag ju redan trott att det är... Så vi får väll se!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
1 814
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 124
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 442
Senast: Modest
·
Gravid - 1år Hjälp mig. Ge mig pepp. Slå mig i huvudet. Jag har precis plussat med barn nr 3 helt oplanerat :crazy: Har en 7-åring och en 3-åring och...
2 3
Svar
58
· Visningar
7 457
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp