Stackars lilla valp :(

Saybia

Trådstartare
Jag blir så otroligt arg och ledsen när jag läser sånt här och vad jag skulle vilja göra med människan som gjort det passar sig nog inte att skriva på ett forum :mad::mad::mad::(:(:cry::crazy::devil:

Hoppas i allafall att ägaren får sig ett rejält straff när polisen fått tag i honom/henne!

valpen skulle svälta ihjäl i skogen

Sv: Stackars lilla valp :(

Fy fan vilken människa som gjort något sådant! Den skulle jag vilja göra både ett och annat med :devil:

Jag tycker att det är helt oförståligt hur folk kan behandla försvarslösa djur på det här sättet!

Vissa människor borde de va skottpengar på :mad::mad:

När man ger sig på ett försvarslöst djur och misshandlar det så det får bestående skador eller dör så anser jag att människan i fråga inte är riktigt normal i huvudet.

Den som utför en sådan grov misshandel är i mina ögon ett riktigt kräk och har förbrukat sitt eget existensberättigande.

hur fan kan man göra så mot något som inte ka försvara sig :cry:

Dom kanske skulle få smaka så sin egen medicin:mad:

Om jag kom på denna människan, så berättar jag INTE vad jag skulle gjort med denna idiot. Tror att ni förstår ändå.

"Så sent som för en månad sedan hittades hunden Kira i närheten, svårt misshandlad och hängd i ett träd i sitt eget koppel. För en vecka sedan hittades en katt i Silkeborg med avklippta öron, och en annan katt påträffades med två sprängladdningar fasttejpade kring magen.
Ingen har ännu gripits för något av dåden."

Jag mår illa...
Den människa som gör något sånt här är mycket, mycket psykiskt sjuk.

Herregud! :eek: Stackars lilla valpisen! Alltså om man verkligen vill bli av med sin hund så finns det ju en massa andra sätt som går snabbare och som man inte riskerar att åka på böter/ fängelse för! Det där är bara så onödigt och sjukt.. :crazy:

hur kan man göra så här mot ett försvarslöst djur????
att den ens kunnat få luft.
stackars stackars den lille.....

Det är helt otroligt så folk kan göra med de små liven.

Hoppas de hittar den skyldige och låter honom/henne smaka på samma medicin!

Jag kan inte förstå hur en människa kan vara så otroligt grym att ge sig på någon som inte kan försvara sig.
Vad har hänt med en människa för att de ska kunna begå något sådat här? Helt ofattbart.

Det verkligen skar i hjärtat på mig när jag läste det där! :cry:

Hur i h*vete kan någon göra så!
Det hade varit mycket snällare att avliva djuren istället för att göra sådär!

Jag kan inte förstå hur en människa kan vara så otroligt grym att ge sig på någon som inte kan försvara sig.
Vad har hänt med en människa för att de ska kunna begå något sådat här? Helt ofattbart.

De är ju totalt IQ-befriade. Absolut ingen hjärna. Såna har inget existensberättigande alls. Sätt dom i stupstocken på torget, så folk kan gå lös på dom.

Men hjälp!:eek:
Har danskarna fått spader totalt?:eek:
Stackars hund!
Inte bara den förresten, även dem andra påträffade djuren.
Vad är det för sjuka människor som kan göra något sånt?:cry:

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 922
Senast: Anonymisten
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 528
Senast: Urigurien
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 981
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Vet inte var jag ska börja, kör med anonymt nick, detta börjar bli ohållbart. För att hålla oss anonyma vill jag inte gå ut med ras på...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 406
Senast: soom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka