Stackars lilla Ekorre

cowgirl81

Trådstartare
Jag och sambon va ute och gick med sonen, och på hemväg tog vi stora vägen, går lite fortare. Då får sambon syn på en Ekorre och den var fortfarande varm så hade nyss blivit överkörd. Tyvärr var den ju redan död. :( Men fanns inte spår att den blivit överkörd så måste ha slagit i huvudet under bilen bara. Så vi tog hem den, nu ligger den på vår altan så ska försöka spetta upp ett hål/grop i backen och begrava den. Eller vad hade ni gjort.

Sv: Stackars lilla Ekorre

Vad sorgligt :( men jag hade inte orkat spetta ett hål åt en liten ekorre, jag hade nog lagt den i soptunnan/soptippen har gjort det med flera djur, annars lägga ut den i skogen där du vet att det finns räv...Så kommer den till nytta för något annat fruset stackars djur. Vet inte om man får göra så med alla djur men med smådjur borde det ju gå bra?

Ursh tråkigt :(
Lägg ut den i skogen så att den kommer till nytta iallfall, i form av mat :o

Då lägger jag ut den i skogen idag, :) Går ett rävstråk jämt utanför mitt staket.

Liknande trådar

Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 159
Senast: cirkus
·
Hästvård Någon som har några idéer om vad detta kan vara? Försöker göra en lång historia kort. 1/2 fick jag hem min fina tjej som jag har på...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
29 684
Senast: sandrafors
·
Hästvård Veterinären ringde nu med lite svar på blodproverna som togs i lördags. Ska försöka beskriva vad som hände; Lördag morgon Hade...
2
Svar
35
· Visningar
9 397
Senast: Doccan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV