Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag och sambon va ute och gick med sonen, och på hemväg tog vi stora vägen, går lite fortare. Då får sambon syn på en Ekorre och den var fortfarande varm så hade nyss blivit överkörd. Tyvärr var den ju redan död. Men fanns inte spår att den blivit överkörd så måste ha slagit i huvudet under bilen bara. Så vi tog hem den, nu ligger den på vår altan så ska försöka spetta upp ett hål/grop i backen och begrava den. Eller vad hade ni gjort.
Vad sorgligt men jag hade inte orkat spetta ett hål åt en liten ekorre, jag hade nog lagt den i soptunnan/soptippen har gjort det med flera djur, annars lägga ut den i skogen där du vet att det finns räv...Så kommer den till nytta för något annat fruset stackars djur. Vet inte om man får göra så med alla djur men med smådjur borde det ju gå bra?
Hästmänniskan Men du sponsrar ju inte någons ägodel? Du tar en liten del av kostnaden som det är att hålla en häst att rida - och får då rida en liten...