Hederlig Bokstavsordning
Haha det kollade jag inte ens
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hederlig Bokstavsordning
Förra året kom det upp på hemsidan samtidigt som priserna, det har inte gjort det i år så misstänker att det inte kommer komma upp vilka som köpt dem i år. Vill man veta så tror jag man får snoka lite.Kommer det ut vem som köpt hästarna, eller är det hemligt? Är speciellt intresserad av en häst. Den billigaste visade det sig
Tack för ditt jättejobb!Hederlig Bokstavsordning , SSHS lag själva upp dem och priserna på hemsidan i den ordningen. Ändrade om det till en punktlista istället för att minska förvirring.
All of me efter Camaro M verkar Pontus Hugosson ha köpt, enligt sin instagram iaf.Kommer det ut vem som köpt hästarna, eller är det hemligt? Är speciellt intresserad av en häst. Den billigaste visade det sig
All of me efter Camaro M verkar Pontus Hugosson ha köpt, enligt sin instagram iaf.
Jag har för mig att jag läste det någonstans ja!Den var ju sjukt fin! Visst var det den som hoppade över staketet?
Den var ju sjukt fin! Visst var det den som hoppade över staketet?
Aha! tack =)Carrero TZ såldes till Tylehögs Gård (Jens Persson och Mikaela Sandström). Är nyfiekn på vart Warmachine hamnade, det är väl den Jens F pratat upp så mycket.
@EmmaN Jag tror att den som inte såldes var den som stoppade nån gång, kan hända att jag minns fel dock.
All of me efter Camaro M verkar Pontus Hugosson ha köpt, enligt sin instagram iaf.
Jag tror de har ngt samarbete, de tränar ihop iaf.På fb läste jag att nån Jimmy Duang-nånting hade köpt den? Eller har dom nått ihop?
Eller har dom nått ihop?
Jimmy jobbar hos Pontus!På fb läste jag att nån Jimmy Duang-nånting hade köpt den? Eller har dom nått ihop?
Ja så där avslöjade vi hela bonde söker fru grejen