Spruta igång

Sv: Spruta igång

Inte läst hela tråden men du skriver att hon är på 17 dygn i dag. du menar 17 dygn efter fölning? Stoet brunstade med start på nionde dygnet? Normalt varar brunsten väl 4-7 dagar, så då är hon väl inte "sprutbar" än på ca 4 dagar?:confused:

Att hon brunstade med start på 9:e dygnet har jag inte skrivit. Jag har utgått från en ägglossning på 9:e, utan att öht veta.

Det är väl inte så vanligt att do ovulerar redan på dag 9. Finns så klart undantag men det vanliga borde väl vara ägglossning runt dag 13? :confused:

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 596
Senast: Freazer
·
Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 600
Senast: iNTOHiMO
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 584
Senast: skiesabove
·
  • Artikel Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
1 072

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka