Springmask??

torsdag

Trådstartare
Jag har haft springmask ett par veckor och väntat på att det receptfria vaniqin ska gå att köpa igen.
Men det är fortfarande slut? Vad gör man?
Har även hört att det receptbelagda är slut??

Jag har haft springmask ett par veckor och väntat på att det receptfria vaniqin ska gå att köpa igen.
Men det är fortfarande slut? Vad gör man?
Har även hört att det receptbelagda är slut??

Restnoterat i hela landet mig veterligen. Be VC om recept. Om inga närliggande apotek har preparatet så vet jag faktiskt inte...

Tydligen ska rödbetor vara en gammal huskur.
Käka rödbetor och drick rödbetsjuice så länge.
(Obs, har bara hört det på jobbet av desperata kollegor)

När jag senaste läste om det beräknades det komma in igen den 17 november (tror jag). Även det receptbelagda skulle vars slut nästan överallt, men om man bad sin läkare skulle hen kunna få det från andra länder via Läkemedelsverket.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har troligen åkt på nån form av stressutslag. Det kliar så jag blir tokig, självklart mest nattetid också. Har kontaktat vården och...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 495
Senast: et_flickan
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
703
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 112
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar