Sprenger 2-TYPE Turnado (2 delat)

dressyrteamet

Trådstartare
Är det någon som har erfarenhet av Sprenger 2-TYPE Turnado, det tvådelade bettet? Även det andra vanliga tvådelade Turnardo. Funkar det bra? Om man ska köpa ett annat tvådelat Sprenger bett, vilket har ni?

Sv: Sprenger 2-TYPE Turnado (2 delat)

Jag har ett tredelat 2 type, tycker det är kanonbra :) Har haft ett tvådelat ett litet tag men det var för stort för hästen så red aldrig med det men det låg bra i munnen iallafall, han hade nog gillat det om det var rätt storlek.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett skarpare bett till min valack då han blir för stark för dottern när de rider ut. Han bestämmer då tempot själv om de ska...
Svar
10
· Visningar
1 068
Senast: Sesca
·
Utrustning Hej! Jag har en sadel jag vill ska bli mörkare och har läst att man kan använda paraffinolja till det. 1. Går det bra att använda på en...
Svar
2
· Visningar
264
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 219
Senast: MiniLi
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 729
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka