Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj, jag hade inte vågat använda Svinto på en glashäll.Svinto! Glöm allt vad ättika osv heter. Det fungerar ändå inte..
vad är det för spis du har?
Går hur bra som helst! Så länge den löddrar.Oj, jag hade inte vågat använda Svinto på en glashäll.
Oj, jag hade inte vågat använda Svinto på en glashäll.
Jag hade en helt ny induktionshäll som fått fastbrända fläckar. Den blev spegelblank med hjälp av svinto. Inget annat hjälpte det minsta..Samma här, det hade totalförstört min häll i alla fall.
Jag hade en helt ny induktionshäll som fått fastbrända fläckar. Den blev spegelblank med hjälp av svinto. Inget annat hjälpte det minsta..
Men den repar inte så länge den löddrar?Jag kan inte tala för din häll, men min hade blivit totalförstörd av Svinto. Jag har några märken från en runda med gröna sidan av disksvampen.
Men den repar inte så länge den löddrar?
Gissar att jag har haft tur varje gång jag använt den då.DET gör den absolut. Jag använder det för att ta bort beläggningar av t ex färg på metall, där det inte spelar någon roll med repor.
Inte rakblad heller?Jag hade en helt ny induktionshäll som fått fastbrända fläckar. Den blev spegelblank med hjälp av svinto. Inget annat hjälpte det minsta..
Har köpt en sån nu, var lite lurigt att hitta den, stod gömd mellan städgrejorna och diskmedlet, men nu är den införskaffad i alla fall. Får se om jag får bort hinnan på spisen.Inte ska du känna dig värdelös!
Det finns nog hällrengöring att köpa på din närmsta mataffär denna finns t.ex på Ica.
Visa bifogad fil 60504
Nejnej! Inte svinto! Inte svampar med grön skrubbsida heller, de repar. Svampar med vit skrubbsida är snällare.Svinto! Glöm allt vad ättika osv heter. Det fungerar ändå inte..
vad är det för spis du har?
Det fungerar! Men tar lång tid.Ekotipset har gjort inlägg om att rengöra spisen med sockerbit, nån som testat det?
Nope!Inte rakblad heller?
Då förstår jag att det blir svårt att få bort. Rakblad är the shit när det kommer till att rengöra hällar.Nope!