Där känns det verkligen som risk för repor?Då förstår jag att det blir svårt att få bort. Rakblad är the shit när det kommer till att rengöra hällar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Där känns det verkligen som risk för repor?Då förstår jag att det blir svårt att få bort. Rakblad är the shit när det kommer till att rengöra hällar.
Nä blir inte repor.Där känns det verkligen som risk för repor?
Sådär, nu är spisen rengjorde. Får dock ej bort va de nu är runt stora plattan.
Tror inte spisen varit så här ren sen jag flyttade in.
Vaktis sa även att jag tydligen har finare spis än va hyresvärden har att tillgå, samt om man har varmluftsugn att man får betala typ någonstans mellan 150-250kr mer i månaden på hyran.
Spisen har vart i lägenheten sen jag flyttade in. Så vet inte va som händer nu. Har inte läst någonstans om det där tillägget för att det är varmluftsugn.
Visa bifogad fil 60527
Inte perfekt men bättre, tack för tipsen om rengöringen.Snyggt!
Sockerbit fungerar på ringenSådär, nu är spisen rengjorde. Får dock ej bort va de nu är runt stora plattan.
Tror inte spisen varit så här ren sen jag flyttade in.
Vaktis sa även att jag tydligen har finare spis än va hyresvärden har att tillgå, samt om man har varmluftsugn att man får betala typ någonstans mellan 150-250kr mer i månaden på hyran.
Spisen har vart i lägenheten sen jag flyttade in. Så vet inte va som händer nu. Har inte läst någonstans om det där tillägget för att det är varmluftsugn.
Visa bifogad fil 60527
Kanske om man skrapar sidledes men det gör man ju inte.Där känns det verkligen som risk för repor?
Och svinto!Sockerbit fungerar på ringen
Läste nått om bikarbonat och vatten som man gör till en pasta på ekotipset, smetar på och sen skrapar bort, sugen på att prova det själv.Ursäkta trådkap men har någon ett mirakel sätt att få rent ugnsluckan på insidan? Det går INTE Blivit bättre med skrapa men känns som om luckan har färgats och jag får inte bort det.
Kan säga att vi städad bakom spisen härom veckan för första gången på 10 år
Tack, det har nog lite hemma. Då har jag nått testa imorgonLäste nått om bikarbonat och vatten som man gör till en pasta på ekotipset, smetar på och sen skrapar bort, sugen på att prova det själv.
Det fungerade inte för mig iaf.Läste nått om bikarbonat och vatten som man gör till en pasta på ekotipset, smetar på och sen skrapar bort, sugen på att prova det själv.
Inte för mig heller. Det blev bättre men verkligen inte rent. Ska man testa svinto då alltså?Det fungerade inte för mig iaf.
You can do it!Inte för mig heller. Det blev bättre men verkligen inte rent. Ska man testa svinto då alltså?
Ursäkta trådkap men har någon ett mirakel sätt att få rent ugnsluckan på insidan? Det går INTE Blivit bättre med skrapa men känns som om luckan har färgats och jag får inte bort det.
Kan säga att vi städad bakom spisen härom veckan för första gången på 10 år
Ok. Alla här inne som har rent bakom spisen räcker upp en hand!
Man har inte rent bakom spisen, det är bara psykopater som har det (och @Bison säkert men hon räknas inte).
Jag har inte städat bakom spisen sedan jag flyttade in. Det är 4,5 år sedan nu.
Jag har ingen speciell spisrengöring heller, eller skrapa. Jag använder min vanliga köksrengöring och en degskrapa om det behövs. It works.
Kram @TheRedLightning