Sv: Spinoff på Annorlunda träningstråd..
Jag märker att jag, eftersom jag kan så litet, har svårt att improvisera, och det är väl en grej som skiljer de riktigt kunninga från de mediokra
Men det är väldigt roligt då man får omsätta i praktiken något man förstått. Ofta något någon... skrivit om här på Buke.
Hallonsoda - lossar du på yttern i stället? Eller jag kanske förstår fel, du menar nog att du föredrar andra sätt att lossa innern. Iså fall - hur?
balans tror jag är kroppens intelligent, en del regerar ju mer på det som händer under rumpan än andra
Angående det andra
-Jag tror att jag blir bättre och bättre på att switcha, jag rider med högra hjärnhalvan alltså känsla, men när det inte funkar så poppar det upp - ja just ja - bröstkorgen - sen ploppar jag tillbaka
Det kunde jag inte förut
Därmed inte sagt att det går kalas hela tiden
Jag märker att jag, eftersom jag kan så litet, har svårt att improvisera, och det är väl en grej som skiljer de riktigt kunninga från de mediokra
Men det är väldigt roligt då man får omsätta i praktiken något man förstått. Ofta något någon... skrivit om här på Buke.
Hallonsoda - lossar du på yttern i stället? Eller jag kanske förstår fel, du menar nog att du föredrar andra sätt att lossa innern. Iså fall - hur?