Spinnoff på teckningstråden

Mirre

Trådstartare
En tråd där man kan fråga om råd och tips när vi tecknar :) Tyckte det var enklare med en egen tråd istället för att det tar plats från foton på teckningar i den andra.

:)

Håller på och tecknar av denna bild i blyerts.
Men det ser så platt ut, bryggorna runt båthusen är ändå hyfsat breda men får inte det och synas i bilden. Tips någon? Ser mer ut som husgrund än en brygga som man kan gå på :p

Senast ändrad:
En tråd där man kan fråga om råd och tips när vi tecknar :) Tyckte det var enklare med en egen tråd istället för att det tar plats från foton på teckningar i den andra.

:)

Håller på och tecknar av denna bild i blyerts.
Men det ser så platt ut, bryggorna runt båthusen är ändå hyfsat breda men får inte det och synas i bilden. Tips någon? Ser mer ut som husgrund än en brygga som man kan gå på :p
Bara för det funkar inte bilden.
Får fixa det i datorn sedan istället
search

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 915
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 382
Senast: Grazing
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 461
Utrustning Ni som har hästar som inte gillar smala, raka nackstycken, vilka modeller har ni provat och vilka har fungerat bäst? Jag har ett...
Svar
6
· Visningar
1 256

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka