Spinnoff på hur många barn!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Mysaan

Trådstartare
Minns inte vem det var men några i den tråden som testat ringen för att få veta hur många barn och vilka kön de skulle få. Har ni testat det och hur blev utslaget? Stämmer det med verkligheten?

Jag har testat ringen över handleden som då även tar med missfall och aborter tydligen enligt utsagor och det blev så här:
pojke, pojke, flicka,pojke,pojke, pojke,flicka

De fem pojkarna och första flickan har anlänt. Tyvärr kom den första redan i v.20 och överlevde således inte. Andra pojken är min 4½ åring, första flickan måste i så fall vara missfallet jag fick efter 4½ åringen, tredje pojken är i dag 3 år, fjärde pojken måste vara missfallet jag hade efter min 3 åring och femte pojken är i dag 1½ år. Så nu har jag då en flicka som jag ska invänta. :crazy: Jag som inga fler ska ha.

Gjorde även denna test på sambon och det stämde även på honom. Innan det som i dag är vår 4½ åring hade han 3 barn. Det ena är i dag en frisk pojk på snart 18 år. De andra två är två aborter.

Så tror ni på sådant här? Jag har även blivit spådd att jag ska få 1 barn till och att det ska vara en tjej.
 
Sv: Spinnoff på hur många barn!

Enligt "ringtestet" ska jag få två flickor, har en och har gått över tiden några dagar med nummer två, så vi får väl se om det stämmer. Min man ska, enligt ringen, få en flicka, så det skulle ju kunna stämma eftersom han inte är pappa till den dotter jag redan har.
 
Senast ändrad:
Sv: Spinnoff på hur många barn!

Mysaan skrev:
Så tror ni på sådant här? Jag har även blivit spådd att jag ska få 1 barn till och att det ska vara en tjej.
Tror inte ett skit på det där med en ring i snöre.... har provat den om andra saker än just barn. Och också fått förklarat för mig hur det funkar. Man rör helt enkelt på fingrarna och får på så vis ringen att pendla eller snurra helt själv. Även om man tycker att man inte gör det så gör man det. Faktiskt. ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 852
Senast: Mabuse
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 782
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 559
Senast: mamman
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
2 807
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp