Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fortsätt spana, de är jättefina små husdjur och roliga att hitta i det vilda också! (även om våra inhemska är väldigt små förstås. )Jag har spanat in hoppspindlar.
Visa bifogad fil 143460
De enda spindlarna som kanske skulle kunna bota min aversion mot spindlar för att de, i rätt vinkel, kan vara ganska söta. Större än så går nog inte huhu
Sådär ser inte de persikorna ut som jag köper.Mina persikor börjar se ut som persikor.
Visa bifogad fil 145531
Är dina inte lika fluffiga?Sådär ser inte de persikorna ut som jag köper.
Framförallt inte lika beniga.Är dina inte lika fluffiga?
Thank god..!Sådär ser inte de persikorna ut som jag köper.
Precis min tankeThank god..!
Absolut fin! Fascinerande utseende skulle jag säga! Men persika är inte direkt det jag tänker påJag tycker hen är jättefin! Ska bli ännu fluffigare! När de är vuxna är de verkligen som persikobollar med ben, jag är så förtjust att jag har tre stycken.
Kom alla ben tillbaka på en ömsning? Hade tänkt mig att det behövdes åtminstone lite tillväxt
Lite häftigt när man kan odla nya ben efter att ha tappat några.
Japp, alla fem och nästan lika stora som de andra tre, Mitt stora huvudbry är hur fem nya ben kan rymmas under det gamla skalet, det är inte som om de växer flera centimeter varje gång de ömsar.Kom alla ben tillbaka på en ömsning? Hade tänkt mig att det behövdes åtminstone lite tillväxt