Sel
Trådstartare
Eller hur! Amfibier och en del retiler kan ju också, men inte till sådan perfektion och med betydligt mer möda.Lite häftigt när man kan odla nya ben efter att ha tappat några.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller hur! Amfibier och en del retiler kan ju också, men inte till sådan perfektion och med betydligt mer möda.Lite häftigt när man kan odla nya ben efter att ha tappat några.
Vore rätt häftigt om vi människor kunde det ocksåEller hur! Amfibier och en del retiler kan ju också, men inte till sådan perfektion och med betydligt mer möda.
Allt är relativt ...Generell matningsdag igårkväll. Här är några av de mellanstora. Jag ska omhusera min P. pulcher idag och hoppas få något foto, för hen har ni inte sett än och den är en vacker liten spiderling.
Visa bifogad fil 148744
Jooo, men vänta bara! Hen är jättefin!Allt är relativt ...
Alltså ju mindre de är desto sötare.P. pulcher
Visa bifogad fil 148755
Ah det kryper i kroppen, ändå fortsätter jag titta på bilderna!
Okejdå, vad sägs om den här?Alltså ju mindre de är desto sötare.
Man känner inte så mycket av själva håren. Det är bara de små tassarna som tar i huden egentligen, och de har små klor som känns litegrann som... en kardborre kanske? Svårt att beskriva. Om jag klappar på håren på en ömsning till exempel känns de som vanlig päls.Ah det kryper i kroppen, ändå fortsätter jag titta på bilderna!
Hur känns det att hålla en spindel? Är alla de där håren lena, eller känns dom stickiga?
Hm, kanske i en annan vinkel?Okejdå, vad sägs om den här?
Visa bifogad fil 148758
Min GBB dog olyckligtvis i sin senaste ömsning. Det var så himla sorgligt för hen hade verkligen fått lite storlek och jag trodde vi var "home safe" så att säga.@Sel Hur har det gått med spindeln som hade gröna ben och orange(?) kropp?
Jag tror du vågar googla "tarantula paws" utan att bli förskräckt.Ah det kryper i kroppen, ändå fortsätter jag titta på bilderna!
Hur känns det att hålla en spindel? Är alla de där håren lena, eller känns dom stickiga?