Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)

Eller hur! Amfibier och en del retiler kan ju också, men inte till sådan perfektion och med betydligt mer möda.
Vore rätt häftigt om vi människor kunde det också :D
Behöva ta semester varje gång det är dags för ömsning och så kommer man tillbaka sprillans ny (och lite längre :laugh:). Hamnar man i någon olycka och skadar en kroppsdel, åh inga problem du blir sjukskriven till nästa ömsning :up: Ömsningsolyckor, erm, inget att skämmas för, det kan hända vemsomhelst.

Fast den där delen med att de manliga dör långt före de kvinnliga kan vi nog skippa .... Eller inte :idea:
Skulle nog innebära en massa sociala problem som unga killar som lever vilt för de har ju så kort tid på sig och man förlåter mycket, eller bördan när man får en pojke när man vet vad det innebär.
Men kanske även lösningar, inga äldre män inom politiken :angel:

Nu vill jag ju läsa en fantasy om denna värld :laugh::D
 
Här är LauLau idag. <3
1720290522330.png
 
:nailbiting: Ah det kryper i kroppen, ändå fortsätter jag titta på bilderna!

Hur känns det att hålla en spindel? Är alla de där håren lena, eller känns dom stickiga?
Man känner inte så mycket av själva håren. Det är bara de små tassarna som tar i huden egentligen, och de har små klor som känns litegrann som... en kardborre kanske? Svårt att beskriva. Om jag klappar på håren på en ömsning till exempel känns de som vanlig päls.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp