DE är jättegulliga!Jag tror du vågar googla "tarantula paws" utan att bli förskräckt.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
DE är jättegulliga!Jag tror du vågar googla "tarantula paws" utan att bli förskräckt.![]()
Eller hur!DE är jättegulliga!![]()
Nämen what! Vad gulliga dom är!Jag tror du vågar googla "tarantula paws" utan att bli förskräckt.![]()
Fler människor borde googla tarantelltassar.Nämen what! Vad gulliga dom är!Det där hade jag ingen aning om, haha!
Vilken läcker!Min släkting som bor i Australien fick påhälsning i huset av en ”white tailed”(?)Ingen tarantel men giftig för människor.
Hu!
När jag googlade stod det olika på olika sidor. Risk/låg risk för symtom. Så det verkar lite oklart.Vilken läcker!
Den verkar dock inte vara farlig, utan ungefär som en tarantell i gift.
https://en.wikipedia.org/wiki/White-tailed_spider
Låter ungefär som vad jag förväntar mig om jag blir biten av någon av mina.När jag googlade stod det olika på olika sidor. Risk/låg risk för symtom. Så det verkar lite oklart.
Är det en snabb spindel?Min blå skönhet anländer nu på Lördag istället! Säljaren kommer att passera i närheten och eftersom hon helst inte vill packa den kryddiga damen och jag helst inte vill packa upp henne heller, kommer hon att levereras i sin nuvarande låda för allas bästa och minsta stress.![]()
Ohja. Väldigt snabb och rätt kvick att bita så jag är glad att vi inte behöver stoppa ned henne i en liten burk och skaka om henne i posten.Är det en snabb spindel?![]()
Borta bra men hemma bäst!Men så gulligt att rymma lite lagom sådär och sen återvända till trygga hemmet![]()