DE är jättegulliga!Jag tror du vågar googla "tarantula paws" utan att bli förskräckt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
DE är jättegulliga!Jag tror du vågar googla "tarantula paws" utan att bli förskräckt.
Eller hur!DE är jättegulliga!
Nämen what! Vad gulliga dom är! Det där hade jag ingen aning om, haha!Jag tror du vågar googla "tarantula paws" utan att bli förskräckt.
Fler människor borde googla tarantelltassar.Nämen what! Vad gulliga dom är! Det där hade jag ingen aning om, haha!
Vilken läcker!Min släkting som bor i Australien fick påhälsning i huset av en ”white tailed”(?) Ingen tarantel men giftig för människor. Hu!
När jag googlade stod det olika på olika sidor. Risk/låg risk för symtom. Så det verkar lite oklart.Vilken läcker!
Den verkar dock inte vara farlig, utan ungefär som en tarantell i gift.
https://en.wikipedia.org/wiki/White-tailed_spider
Låter ungefär som vad jag förväntar mig om jag blir biten av någon av mina.När jag googlade stod det olika på olika sidor. Risk/låg risk för symtom. Så det verkar lite oklart.
Är det en snabb spindel?Min blå skönhet anländer nu på Lördag istället! Säljaren kommer att passera i närheten och eftersom hon helst inte vill packa den kryddiga damen och jag helst inte vill packa upp henne heller, kommer hon att levereras i sin nuvarande låda för allas bästa och minsta stress.
Ohja. Väldigt snabb och rätt kvick att bita så jag är glad att vi inte behöver stoppa ned henne i en liten burk och skaka om henne i posten.Är det en snabb spindel?
Borta bra men hemma bäst!Men så gulligt att rymma lite lagom sådär och sen återvända till trygga hemmet