spillers foder

dixy

Trådstartare
hej, finns några fler återförsäljare för Spillers hästfoder ?? förutom svenska foder :)

Sv: spillers foder

Söder om Stockholm vet jag att det finns, i Haninge.....men var bor du och vilken del av Sverige söker du det?

Sv: spillers foder

Vad som finns på Öland vet jag inte, men det finns enligt hemsidan ett CityGross i Kalmar. De brukar väl ha många fodermärken och sorter? Jag kan hitta Spillers foder på Eko-varuhuset här i Skåne, och jag har för mig att CityGross och Eko har ungefär samma hästsortiment. Ring och fråga :)!!

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Jag har några frågor angående foder. Min häst har varit på träning och skall börja utfodras med hel havre och betfor samt protein...
Svar
13
· Visningar
641
Foder & Strö Har en häst som kissar ner hela boxen. Han är ute mellan 06-21 kan strö boxen med spån dagen efter är den nerpissad så måste strö boxen...
Svar
12
· Visningar
938
Senast: MiniLi
·
Foder & Strö Hej allihopa, Lyssnade på en intressant föreläsning som Eva Gudmundsson höll i här om dagen. Där berättade hon bland annat att hon...
2
Svar
21
· Visningar
2 082
Senast: Efwa
·
Foder & Strö Min häst ger mig gråa hår. Jag har nu testat Aveve Icelandic mix - om det är mineraler i det vill hon inte äta. St. Hippolyt Höcobs...
Svar
17
· Visningar
912

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka