Masqueradee
Trådstartare
Som några av er kanske vet i och med vad jag skrivit i andra trådar så har mitt mående denna höst nått nya botten-nivåer. Har aldrig i mitt liv mått såhär kasst (har kontakt med sjukvården), men jag kämpar på dag för dag.
Något jag märkt är dock hur mycket musik betyder för mig, och jag hade behövt hjälp från er fantastiska personer på Buke. Jag vill skapa en spellista som tar mig igenom när det känns som värst. Så, vad är era "dance like no one is watching", låtar som får dig att känna och sjunga med tills du blir hes? Eller; "jag blir så lycklig in i själen"-låtar!
Här kommer några av mina favoriter:
Tema hjärtesorg
Friends - Ian McConnel
Pair - Ian McConnel
Sjung tills du blir hes
This is me (greatest showman)
Värdelös - Jordbrand
Idag - Stiftelsen
Dance like no-one is watching
Flytta på dig - Alina Dececerski
Dolphin style - Death Team
Lycklig in i själen
March: Hills to climb - Tim Myers (tycker den är så jäkla powerful)
Främst fyller jag gärna på de två sistnämnda, men vill främst höra vad era "jag blir så lycklig in i själen"-låtar är
Något jag märkt är dock hur mycket musik betyder för mig, och jag hade behövt hjälp från er fantastiska personer på Buke. Jag vill skapa en spellista som tar mig igenom när det känns som värst. Så, vad är era "dance like no one is watching", låtar som får dig att känna och sjunga med tills du blir hes? Eller; "jag blir så lycklig in i själen"-låtar!
Här kommer några av mina favoriter:
Tema hjärtesorg
Friends - Ian McConnel
Pair - Ian McConnel
Sjung tills du blir hes
This is me (greatest showman)
Värdelös - Jordbrand
Idag - Stiftelsen
Dance like no-one is watching
Flytta på dig - Alina Dececerski
Dolphin style - Death Team
Lycklig in i själen
March: Hills to climb - Tim Myers (tycker den är så jäkla powerful)
Främst fyller jag gärna på de två sistnämnda, men vill främst höra vad era "jag blir så lycklig in i själen"-låtar är