Spelar ni på hästar?

Seabaz

Trådstartare
Spelar ni på hästar? Hur ofta och hur mycket brukar ni sattsa i så fall?

Jag och en kompis spelade igår för en hundring, ingen av oss kan så värst mycket om hur man läser vilken häst som är bra eller mindre bra men vi lyckades sätta de 5 första! och två av dom var spikar!

I lopp sex hade vi både dumle loss och order by fax men så kom den där femman och vann..

I sista loppet hade vi nr 10 som spik men den vann ju inte.. Det var inte meningen att vi bara skulle ha en häst i det loppet också men vi hade gjort något fel hehe.
Men vi är nöjda. Men vilken liten utdelning! Snacka om att det gav dåligt om man hade satt 7an... suck

Sv: Spelar ni på hästar?

Väldigt, väldigt sällan... Kan hända att jag spelar på någon kompis som kör, någon gammal passhäst eller att jag och några kompisar lämnar in en v75 kupong någon gång ibland, men det är sällan...

Ja, det går i vågor. På vintern är jag sällan på trav, då blir det endast V75.
När det blåser ljummare vindar så besöker jag gärna travbanorna, och därmed ökar även spelet.
Kanske snittar jag en tusenlapp i månaden på spel på hästar?
Men fortfarande så är det sporten som huvudsaken för mig!

Japp det gör jag. Och jag har till och med öppnat konto på ATG. ;) :o :cool: :D
Och jag har kommit på det vinnande konceptet på trio. ;) Men då krävs en insats på 350 kronor cirka.

Nja väldigt sällan... Jag har nämligen fått för mig att de hästar jag spelar på aldrig vinner, altså vill jag ju inte att passhästar och kompisars hästar ska behöva råka ut för min otur... :angel:

Ibland är jag med på något v75 system när kompisar vill spela ihop osv... I våran familj står karln för spelandet och jag för tittandet... Nåja karln är oxå intresserad av att titta, fast han vill ju helst ha spelat oxå!

Ja! det tillhör lördagarnas mysigare aktiviteter att sitta med en kupong med några rader och kolla när dom tävlar! sen lägger man ju nån krona på hästar man "känner" ibland!

Liknande trådar

Skola & Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
3 677
Relationer Jag vet inte vad jag ska ta mig till just nu:cry: Mitt liv är kaos just nu, allt som kan gå fel har gjort det:cry: Allt började för lite...
2
Svar
20
· Visningar
4 860
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Aftonbladet) Order By Fax och Dumle Loss får dela favoritskapet i Olympiatravet. Loppets outsider är franske Kito du Vivier. - En...
Svar
0
· Visningar
823
Senast: Gunnar
·
G
Övr. Grenar Få höra nu, alla riddare i cyberrymden, vilket är ert bästa och sämsta tornerspelsminne och varför? Vad red du för häst, vilken riddare...
Svar
12
· Visningar
1 829
Senast: foxtrot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka