Spelar det någon roll?

N

Nutten

Min lilla älskling har fått penicilin i form av sprutor. När vet. visade så stack hon på höger sida, men visst kan jag stick på vänster istället? Det borde ju inte spela nån roll..

Sv: Spelar det någon roll?

Nutten skrev:
Min lilla älskling har fått penicilin i form av sprutor. När vet. visade så stack hon på höger sida, men visst kan jag stick på vänster istället? Det borde ju inte spela nån roll..

Visst går det bra. Faktum är att du ska BYTA sida du sticker för varje spruta, dvs stick på högersidan ena gången, vänstersidan andra, sen högersidan igen osv =)

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 824
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 000
Senast: tuaphua
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 296
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV