Illiana

Trådstartare
Hur lång tid är det karens på det?
Nån som vet det? är det 36 timmar eller?
:bow:

///Karro

Sv: Speedway

Kom ihåg att även om det inte är någon karens(jag har ingen koll,men Peak har tydligen),så är det ju karens på blistring...

Det finns speedway utan karens och speedway med karens (96 timmar) Flaskorna ser likadana ut så se upp. På den med karens brukar det vara en röd prick, men vet inte om det är enbart affären som gjort så eller om det alltid är en röd fläck på flaskan med karens.
Fråga när du köper kanske, för det finns både och det är jag säker på.......

Vet inte om jag har rätt, men enligt karenslistan har Speedway Leg Paint 0 timmars karens.
Men när jag använder det på min häst ger det blistrings effekt och då är det 96 timmar.
Jag tar det säkra före det osäkra och går på effekten, alltså 96 timmars karens.
Någon annan som vet vad man ska gå på?

Det är nu 0 timmars karens på Speedway men för några år sedan var det 96 timmar. Den ändrade karenstiden berodde troligen på en innehållsförändring. Det kan finnas gamla flaskor kvar i handeln, man får vara uppmärksam på vilken sort man köper.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
997
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag har troligen åkt på nån form av stressutslag. Det kliar så jag blir tokig, självklart mest nattetid också. Har kontaktat vården och...
2 3
Svar
47
· Visningar
1 949
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
23
· Visningar
1 782
Kropp & Själ Upptäckte igår att det blir väldigt tidigt mörkt, redan vid ca kl 19 börjar det skymma. Så ska inventera reflexförrådet, vet att jag...
Svar
9
· Visningar
530
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Specialsök (Röd kong)
  • Valp 2025