Speed Air limited Edition?

B

Baroya

Kan bara inte bestämma mig, är den bruna hjälmen på bilden snygg? Jag måste verkligen ha en ny hjälmp och tyckte att det var roligt med en hjälm som inte så många har!

Vad tycker ni?
speed'airlimited.jpg

Sv: Speed Air limited Edition?

Tycker inte de där hjälmarna är så fina överhuvudtaget, min uppfattning, men skulle jag bli tvungen att välja av dem så skulle jag valt en grå trots att fler har den.

Finns andra bruna hjälmar som är snyggare tycker jag.

Åh jag ska köpa en såndär nuu ju.
Tänkte iofs ta en vanlig :p
Men om jag köper en sån där blir det nog nr 3, den gråa.

Nä, snygga är dom inte direkt, men dom är grymt sköna! Man använder dem ändå flera gånger om dagen och då måste de vara skön och säkra! :d

Okej! Ja visst är det roligt att ha någon hjälm som inte all gar, I och för sig har nästan alla den modellen, men inte i den färgen ! Den blåa tycker jag oxå är ganska ball :)

Jag tycker att den är skitsnygg! Visst har merdith den svarta? Synd att de inte fanns när jag köpte min (har en vanlig) dessa var ju grymt mkt snyggare. o jag tycker att du ska ta en blå, klart snyggast.

Nja, jag trir inte det! Haer hon inte brunt på sin skärm och lite andra bruna paspoler, men det är typ den hjälmen! ja visst är de snygga! Trir faktiskt att jag ska ta och beställa den blå. Jag vet inte om de finns i Sverige än, har hittat dem på en fransk sida!

Jag tycker iofs inte att den här hjälmen är så snygg, men som du skriver, säkertheten och att den är skön är ju viktigast!
Ang färg så tycker jag helt klart att du ska ta den bruna, så snyggt med brunt!

Den kostar 490 euro, så det blir väl ungfär 4500 kr. Sedan tillkommer det väl frakt oxå!

Okej! Tack, jag är väldigt kluven!

Dom är ju asfula i alla färger, iof är alla inne hjälmar fula nuförtiden så ingen verkar ju bry sig...

Hjälmen i sig är inte särskilt snygg men när det gäller färgerna skulle jag ta en brun om jag tävlade/red i brunt för övrigt.
Jag gillar annars bäst den blåa. Tyvärr är inte den gröna så snygg vilket är synd eftersom jag egentligen tävlar i grönt ;)

Den bruna och den blåa är skittuffa, utan tvekan.

/Ickiz, dressyr ryttare med GPA hjälm.

Meredith rider med highlite hjälmen i Speed Air verision :) tror inte den går att köpa än!

Ja, jag tyckte vl det! Grymt snygg är den i alla fall ;)

Nja jag tycker den är rätt ful då är speed air "orginal" snyggare.

JW har en jättesnygg brun hjälm..

Ja visst är den snygg, men har en blå redan plus att GPA hjälmarna är mycket skönare att rida i till vardags. JW hjälmarna tycker jag blir så fruktansvärt varma. Men den bruna JW hjälmen är klart snygg. Det är dessutom lite opraktiskt med sammet till vardags, då den ofta slits, bleks eller blir ful vid t ex regn!

Liknande trådar

Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 367
Senast: Stergo
·
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 660
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 520
Senast: Mia_R
·
Hoppning Vilken nivå/höjd måste man tävla på för att kunna vinna prispengar på hopptävlingar i Sverige eller närliggande länder i Europa? När...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
12 295
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar