Speciella kattbilder..

A

adnamA

Dom flesta har väl iaf nån bild på sin katt som man tycker väldigt mkt om, som liksom visar kattens personlighet och uttryck fint. Som man kan titta på lääänge.. :idea:
Lägg in nåra av dina finaste kattbilder, de som du verkligen tycker om! (Obs, nåra, inte hundratals ;))

Här är nåra av mina! (klicka för större)
Denna gillar jag ljuset om kattens uttryck på, tycker den speglar henne bra.. :)

Denna visar också personligheten bra, vild och söt! :p

Denna tycker jag är mysig, fast det egentligen inte är så jättebra skärpa..

Favoritträdet: :D :love:

Så, fyll på nu! :D

Sv: Speciella kattbilder..

Har inga bra bilder uppladdade på nätet. Men dina bilder var underbara!
Söta katter och vackra färger. :)

Vad har du för kamera?
Tycker det vart riktigt fina bilder på dina katter!

Jag vet inte varför, men jag älskar dom här bilderna :D Dom är inte speciellt bra tyvärr.. å jag vet inte riktigt om dom speglar hans personlighet... :crazy: Förutom då att han e lite knäpp imellanåt

Hej matte. titta vilken fin sovplats jag hittade

Ska vi bada nu?

Meh! Den är ju för liten!

Så fina bilder du hade! Och fina katter såklart! :D

Här kommer mina bidrag:

Felix tvättar sina sketna tassar. Han är alltid lika smutsig om tassarna och vi brukar ha väldigt kul åt det... vad gör han ute egentligen för att bli så sketen?
436830.jpg

http://www.fotogalleriet.se/arkivet/synligt_2/00430000-00439999/big/436830.jpg

Lillan i låda, en väldigt vanlig syn! Bilden är tagen med mobilen, därav kvaliten, men det jag gillar med just denna är att jag tog tiden på hur lång tid det tog för någon av katterna att ha alla fyra tassar i lådan från det att jag ställde ner den på golvet. Det tog 14 SEKUNDER!!! Lillan var inte ens i samma rum när den hamnade på golvet, hon är alltid lika snabb med att inspektera nya grejer!
784929.jpg

http://www.fotogalleriet.se/arkivet/synligt_2/00780000-00789999/big/784929.jpg

Denna gillar jag på Ozzy då han alltid ligger alldeles ihopkrullad eller i alla fall har krullat ihop benen. Kallar honom Kapten Krulltass! :D
491265.jpg

http://www.fotogalleriet.se/arkivet/synligt_2/00490000-00499999/big/491265.jpg

Sist men inte minst har vi en favoritbild på Mortiis. Detta var den första bilden vi såg av honom på KKS hemsida och det var kärlek vid första ögonkastet! Dock hade vi ingen aning om vilket arbete vi hade framför oss. Ett halvår tog det ungefär innan vi fick klappa honom första gången, så rädd var han. Dock hade jag gärna gjort om det igen, då den belöningen man får när en skygg katt börjar lita på en är helt fantastisk! Vilken känsla!
784969.jpg

http://www.fotogalleriet.se/arkivet/synligt_2/00780000-00789999/big/784969.jpg

Kan bidra med 3 av mina kissarCassie
Världens mysigaste katt, älskade att kela, jämt

Cosmos
En personlig enmanskatt, som aldrig blir stööre en kattungstorlek

Demon
Här är världens största livsnjutare, allt i livet är toppen, sova, äta och ..... ;)

Va söta alla är! :D

Heulwen: Tackar så mkt! :)

MercedesBenz: haha.. :D

Japanesen: Jadu, det är ingen proffsig kamera inte.. En Olympus C-310. (står det iaf på den.. ;))

Mulles_matte: Rolig katt var det iallafall! :rofl:

:bow: :bow: :bow: Alla mina kissar är personliga och underbara individer, men just Cosmos är verkligen bara en matte-katt, kommer inte in om inte matte öppnar dörren, bara matte som får kela och helst ska bara matte ge mat!!! :love:

Det där känner jag igen! Vår Ozzy är också mattes katt! Vi har våra rutiner. Han ska t.ex. hänga på ett speciellt sätt över min vänstra arm varje dag (helst i köket vid middagen när man behöver armarna till annat...) och om husse skulle försöka ge sig på att hålla honom på samma sätt så måste Ozzy genast gå ner. Sedan tycker han om att sova i sängen med oss och då är det självklart mot matte han ska luta sig.
Husse försöker verkligen, men det går inte hem hos Ozzy...

jag kan beskriva den. :p

1 st hund och 2 st katter ligger på en knögglig filt i soffan och relaxar.

fattar inte vaf webshots har emot mig :cry:

funkar inte nu heller?
198826430kOZLLW_ph.jpg

Senast ändrad:

här kommer några bilder på mina katter...

Zeke som bara älskar att bli fotad..
DSC00229.jpg

DSC00303.jpg

Och min andra katt som heter Gissa..
som hatar att bli fotad.. :smirk:
DSC00173.jpg

Hanoo, min vackra, efterstänksamma och värdiga...
Hanoo-7web.jpg

Vilddjuret Maja:
ChiangMai6dec005.jpg

Maja och favoritleken "åka filt"
adl.sized.jpg

Egentligen är hon såhär söt:
adi.sized.jpg

Liknande trådar

T
Övr. Katt Hej Ber om ursäkt då detta säkert blir lite långt men ska försöka hålla det kortfattat.. Jag skaffade min katt för ungefär 6 år sedan...
Svar
2
· Visningar
1 731
Senast: Tass
·
Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
26 006
Senast: Amk
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
8 640
M
Katthälsa Hejsan, Jag vill börja med att förklara hur jag har hamnat i den här ohållbara situationen: För fem år sedan träffade jag en kille...
2
Svar
20
· Visningar
3 995
Senast: bengeten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 30