speciella hinder!!

Sv: speciella hinder!!

något jätte speciellt hinder är det väl inte men det är coolt! många hästar reagerade på detta!

4460081.jpg

(dålig kvalite eftersom jag tog det från en film)

ett sånt hinder har jag oxå hoppat över..
fast röda o blå lurvbommar.
finns kort på de i hoppbilder tråden

Det mest speciella hindret jag hoppat är en stor blå "rulle" :p

har dessvärre ingen bild :(

Haha, vad synd att ingen tagit kort på mig när jag tränar "terränghoppning" i paddocken med "allt som jag hittar" som hindermaterial! :D

Där kan man nog snacka om speciella hinder! Får be någon plåta mig nästa gång då! :bump:

men kom igen nu alla!
Ni som tävlar har ni haft några skumma hinder på tävlingsbanorna?

inte så värst ovanligt hinder men speciell färg och eftersom det var fattigt med bilder så bjuder jag på en bild till...

4483870.jpg

Inte så speciellt, men väldigt rosa!

OBS, ej jag som hoppar, utan jag som tagit bild.

111.jpg

:rofl: hehe sikken bra tråd dette e ja , du har no rätt haha ja e seeg.. ne de e ja förresten inte alls!:bump: ja ha en bra dag pöss:):bow:

haha, vilken rolig tråd!
På mitt första stall tog vi också allt som vi hittade och tvingade de stackars hästarna att hoppa. Kommer ihåg en såndär kartonglåda som cyklar kommer i, ni vet... lutade den mot en bom.

Jaja, eftersom det är sån brist på foton på skumma hinder så slänger jag in två bilder på vanliga hinder men som ändå har NÅGOT extra, istället för bara vanliga hinderstöd och bommar! :D

Så har vi något mer att titta på i väntan på att vi alla ska se till att få oss fotade när vi hoppar över något riktigt skumt! :idea:

Den här, inte skum någon stans men hinderstöden ser iaf ut som segel!
Rakanhoppliten.jpg

Och den här, ännu mindre skum men det är iaf en liten såndär matta på understa bommen!
da8ef74a.jpg

har rotat genom hela datorn efter speciella hinder, hittade yttligare en bild, ni är för dåliga på att lägga upp bilder :angel:
titta inte på oss titta på girafferna i bakgrunden..

4403683.jpg

hejsan
ni som har hoppbilder från någon tävlingsplats ,kan ni inte skriva vilken klubb det är ,kul att veta ifall att man skalll dit nån gång=)

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag håller just nu att hoppa in ett fullblod som kom från galoppbanan för cirka ett år sen. Det går framåt och han hoppar på men...
2
Svar
29
· Visningar
2 432
Senast: MalanMjöl
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 039
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I TV4:s dokumentärserie "Över alla hinder" får tittarna följa hoppningens förbundskapten Henrik Ankarcrona och hans team under året på...
Svar
0
· Visningar
114
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det blev lite av en revansch efter fredagens nationshoppning för Peder Fredricson och Alcapone des Carmille när det hoppades Grand Prix...
Svar
0
· Visningar
212
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka