Sv: Spatt

Nu var det länge sedan jag var inne här. Det senaste som hänt med min häst. Innan jul var vi inne och tog rtg båda bak. Då visar det sig att han har spatt höger bak sedan länge tillbaka. Detta har han fungerat med utan att någon vetat så veterinären sa att framåt Mars så är allt ok i vänster bak så då tyckte hen att vi ska börja rida honom som vanligt. Nu går vi promenader och han blir glad att få göra något annat än att bara gå i hagen. Beskedet känns skönt och nu hoppas vi att allt ordnar sig till det bästa.

Liknande trådar

Hästvård Vår ponny har idag fått diagnosen ringkota vänster fram. Det är mycket att ta in… veterinären pratade om operation kunde vara ett...
Svar
12
· Visningar
1 086
Senast: Freazer
·
Hästvård Min ena häst har sedan den kom till mig för några månader sedan (och även med senaste ägaren) men inte tidigare ägare blivit plötsligt...
Svar
3
· Visningar
466
Hästvård Jag vet att man inte ska spekulera men i väntan på veterinärtid kan jag inte göra annat 🫣 Hästen blev i princip blockhalt vänsterbak...
Svar
13
· Visningar
1 202
Senast: MiniLi
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
998
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka