fejko

Trådstartare
Finns det vissa hundraser som är bättre på att spåra än andra? Framförallt tänker jag på luktsinnet där jag kom att tänka på blodhund, men även uthålligheten och arbetslusten.

Sv: Spårning

Tack för tipset! Kollade även på wikipedia och min teori om blodhundar verkade stämma. Dock verkar de inte bli så gamla.

Sv: Spårning

Det var alldeles nyligen en tråd om spårning och raser... Sök på hundforumet! Trådens namn innehöll spinoff om jag minns rätt..:D

Väck gärna tråden, den var jätteintressant

Gilly

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har börjat titta lite på airtag till bla barnvagnen. Men jag sen läste jag om den nya uppdateringen som gör att man inte ska kunna...
Svar
1
· Visningar
490
Senast: starcraft
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
923
Senast: TantAgda
·
R
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
800
Senast: Raderad medlem 147980
·
R
Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 153
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka