Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Efter kortisonspruta så har svullnaden gått ner en del. Hon är nu mer eller mindre helt ohalt. Liten svullnad precis på smällen är kvar. Hon går i liten hage dygnet runt med fölet och äter kortison i 20 dgr. Veterinären ska kolla henne på måndag igen när han ändå ska ut och ula ett sto. Premieringen ser ut att vara räddad. Tävlingsterminen är däremot förstörd. Huvudsaken är dock att hon går igen.
Nej, vi ulade inte senan. Han har bara ulapp som är fö invärtes bruk. Vi avvaktar en vecka till då han kommer på måndag igen. Hon har svarat väldigt bra på kortison och ska ha det i 20 dgr till. Han tror att det är en blödning i senskidan runt senan. Jag litar på honom och avvaktar.
Hästmänniskan Jakten fortsätter för mig. Jag har sedan jag började leta hittat två hästar som jag har haft 100% avsikt att köpa, men som sedan visat...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.