spara en figur vid rakning

Sv: spara en figur vid rakning

I ridsports reportage om klippning finns det tips på vart man kan köpa mallar. en häst på bild hade superman-loggan på sig - rätt häftigt var det faktiskt!

Min lilla mini mini har ett hjärta på ändan...

Varför inte ha flames på ändalykten...lite snirkligt kanske men vad coolt, om jag skulle klippa min så skulle det stå "bitch" på henne:devil:

Ingen som förstod.. De första dagarna vägrade jag säga vad det betydde, så ägaren hotade med att raka av det, då fick jag ju säga att det stod jackass. :D ;)
Hon vek sig av skratt.

Jag sparade en fyrklöver en gång det betyder ju iaf tur XD:banana:

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 239
Senast: skiesabove
·
Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
942
Senast: Fiorano
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
637
Senast: Grazing
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 818

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Retrievertråden

Hästrelaterat