Jag tycker inte att det är så illa. Tittar man på själva strukturen så är den tämligen lätt att prägla sin egen smak på. Golven ser bra ut, att man lagt klinkers tycker inte jag är en stor sak, men visst kan man riva upp och lägga trägolv istället. Tapetsera om fondväggarna, ta bort alla möbler och annat så kan du få den 'stil' du efterfrågar. Känns det fortfarande inte rätt, byt skåpluckor. Slipa bort färgen på de svarta trägolven och även bjälkarna om man vill och ta bort den vidriga heltäckningsmattan.
Visst, badrummen passar kanske inte in på tidsepoken, men för att var ärlig så tar jag hellre det än något shabby chick stuk. Jag gillar dessutom moderna fräscha badrum.
Ta bort trappräcket och byt det mot något mer tidsenligt, eller ha inget alls så passar det genast in mycket bättre. Jag skulle nog hellre vilja ha ett sånt hus än något mindre fräscht och mer 'autentiskt' det blir både dyrare och mer komplicerat att renovera. Det här är kosmetika som du kan fixa själv lätt och billigt.
Borde kanske tillägga, att ha en jacuzzi installerad är för mig ett klart plus. Mmm, en rå november kväll att fylla det och mysa