Spahotell/Mysig herrgård i Norrland

Idas

Trådstartare
Min sambo fyller snart år och jag har funderat på en weekend norrut i landet (typ Hälsingland och uppåt).
Vill gärna ha ett mysigt ställe där det finns något att göra i krokarna, alternativt att boendet har spa eller liknande :)
Ge mig era bästa guldkorn!

Min sambo fyller snart år och jag har funderat på en weekend norrut i landet (typ Hälsingland och uppåt).
Vill gärna ha ett mysigt ställe där det finns något att göra i krokarna, alternativt att boendet har spa eller liknande :)
Ge mig era bästa guldkorn!

Fint spa har hotellet i Sollefteå Hallstaberget bra mat och mkt fräscha rum.

Österåsens hälsohem i Sollefteå! Det är inte ett lyxhotell utan något helt annat. Det finns olika teman under en weekend, massor av aktiviteter och behandlingar, frisk luft, vegetarisk mat, stillhet, tystnad och en otrolig utsikt! :love:

Big river camp i Storåbränna. Hotell med spa och god mat med lokalt stuk.
När snön kommit har de guidade skoterturer och hundspann.

Liknande trådar

Fritid Min sambo fyller jämnt och jag skulle vilja ta med honom på en weekend någonstans i vårt avlånga land. Jag tänker mig september, och jag...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 836
Senast: Voeux
·
Äldre Min sambo fyller snart jämnt och jag vill ge honom en romantisk weekend i present. Jag sitter och tittar på nätet men tycker att det är...
Svar
8
· Visningar
1 159
Senast: Emiro
·
Övr. Katt Hej! Trodde aldrig i mitt liv att jag skulle skriva ett enda ord i Bukefalos Kattforum - men nu händer det! Jag har aldrig varit så...
2
Svar
25
· Visningar
2 848
Senast: Puffindog
·
Relationer En av mina bästa vänner fyller år snart och jag skulle så gärna vilja hitta någon riktigt fin present till honom. Han påstår att han...
Svar
2
· Visningar
651
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama